Αποκλειστικά ψηφιακά θα κλείνονται τα ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών του Κεντρικού Τομέα Αθηνών, από σήμερα Δευτέρα 22 Ιουλίου, με απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, προκειμένου να παταχθεί πλήρως το φαινόμενο της διαφθοράς στις σχετικές υπηρεσίες, όπως είχε προαναγγείλει ο περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς. Σε αυτό το πλαίσιο, οι πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν αιτήσεις για τις παρακάτω διαδικασίες θα πρέπει να κλείνουν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Αττικής: https://patt.attica.gov.gr/appointments/.
Οι διαδικασίες περιλαμβάνουν:
- Μεταβίβαση οχήματος
- Ανανέωση άδειας οδήγησης
- Αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου.
- Χορήγηση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας, κλοπής ή αλλοίωσης
- Χορήγηση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας
- Άρση παρακράτησης κυριότητας οχήματος.
Τα βασικά πλεονεκτήματα της εφαρμογής των ψηφιακών ραντεβού περιλαμβάνουν την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας και του χρόνου αναμονής των ενδιαφερόμενων, την εξάλειψη της τυχόν παράκαμψης προτεραιότητας και τον καλύτερο προγραμματισμό τόσο για τους πολίτες όσο και για την υπηρεσία.
Το πρόγραμμα ξεκινά πιλοτικά, ενώ η καθολική εφαρμογή του συστήματος ψηφιακών ραντεβού σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Αττικής προγραμματίζεται για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του προγράμματος, έως και την Τετάρτη 24 Ιουλίου, θα εξυπηρετούνται και οι πολίτες που δεν έχουν κλείσει ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας.
Ωστόσο, από σήμερα η καταβολή των τελών αδείας και μεταβίβασης οχημάτων θα πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω κωδικού πληρωμής RF/QR, τον οποίο οι πολίτες μπορούν να εξοφλήσουν σε οποιαδήποτε τράπεζα ή πάροχο υπηρεσιών πληρωμών στην Ελλάδα μέσω web/mobile banking. Αυτό το μέτρο στοχεύει στην αντιμετώπιση και αποτροπή της εμφάνισης πλαστών ή παραποιημένων παράβολων και αποδεικτικών πληρωμής.