Γιατί η Αφροδίτη της Μήλου φοράει γάντια του μποξ; Και γιατί κρατάει μια σανίδα του σερφ, ακόντιο, τόξο, ρακέτα του τένις αλλά και μπάλα του μπάσκετ;
Πρόκειται για έξι αντίγραφα του αριστουργηματικού αγάλματος, στο πλαίσιο εικαστικής έκθεσης εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, τα οποία έχουν πάρει θέση ως αθλήτριες στα σκαλιά της γαλλικής Εθνοσυνέλευσης, στο 7ο διαμέρισμα του Παρισιού, απέναντι από την πλατεία Κονκόρντ.
Τα γλυπτά αναπαριστούν τα ολυμπιακά και παραολυμπιακά αθλήματα του μπάσκετ, της πυγμαχίας, του ακοντισμού, της παρατοξοβολίας, του σέρφινγκ και του τένις στην υπαίθρια έκθεση «Ομορφιά και Χειρονομία» (Beauty and Gesture), και θα παραμείνουν στο σημείο έως την ολοκλήρωση των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024, έως δηλαδή τις 22 Σεπτεμβρίου.
Πρόκειται για έργα από ακρυλική ρητίνη του καλλιτέχνη Λοράν Περμπός (Laurent Perbos) και επελέγησαν για να αναπαραστήσουν τον Ολυμπισμό και να γιορτάσουν τον αθλητισμό και την τέχνη, στην έδρα της γαλλικής Εθνοσυνέλευσης, η οποία συμμετέχει στην Πολιτιστική Ολυμπιάδα.
Το καθένα από τα έργα αυτά είναι συνδεδεμένο με ένα χρώμα του ουράνιου τόξου, συμβολίζοντας τα ίσα δικαιώματα και την καταπολέμηση των διακρίσεων.