Μπορεί η πλατφόρμα του Twitter να είναι αναγνωρίσιμη παγκοσμίως με το λογότυπο που έχει το μπλε πουλί, ωστόσο… Έλον Μασκ είναι αυτός! Ο ιδιοκτήτης και η διευθύνουσα σύμβουλος Λίντα Γιακαρίνο αποκάλυψαν σήμερα τον νέο λογότυπο, ένα λευκό Χ. Οι λογαριασμοί τους έχουν ήδη αλλάξει, σε αντίθεση με αρκετών χρηστών.
Μάλιστα, η Λίντα Γιακαρίνο τουίταρε μια φωτογραφία από τα γραφεία της εταιρείας στο Σαν Φρανσίσκο με ένα τεράστιο Χ στην πρόσοψη.
Lights. Camera. X! pic.twitter.com/K9Ou47Qb4R
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 24, 2023
Το χάσταγκ #GoodbyeTwitter (Αντίο, Twitter) πλημμύρισε την πλατφόρμα σε μια αναφορά στον παλιό λογότυπο, καθώς αρκετοί χρήστες επέκριναν τον νέο.
Ο Έλον Μασκ χθες έκανε δημοσκόπηση μεταξύ των εκατομμύριων ακολούθων του σχετικά με το αν θα τους άρεσε η αλλαγή χρώματος, από μπλε σε μαύρο, ενώ έκανε λόγο για «προσωρινό λογότυπο Χ».
«Σύντομα θα πούμε αντίο στη μάρκα Twitter και σταδιακά σε όλα τα πουλιά» έγραψε. Απαντώντας σε έναν χρήστη που ρωτούσε πώς θα αποκαλούνται τα «τουίτ», απάντησε «x’s».
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Ο αρχικός λογότυπος του Twitter σχεδιάστηκε το 2012 από τριμελή ομάδα. «Σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι απλό, ισορροπημένο και ευδιάκριτο σε πολύ μικρά μεγέθη, όπως ένα “e”», έγραψε σε ένα τουίτ ο Μάρτιν Γκράσερ, ένας από τους σχεδιαστές.
Μερικές εβδομάδες πριν ολοκληρώσει την αγορά του Twitter πέρσι, ο Έλον Μασκ είχε πει πως φιλοδοξία του είναι να δημιουργήσει μια εφαρμογή για όλα με την επωνυμία X, σε διάστημα 3-5 ετών.
Το 2017 αγόρασε το x.com από την PayPal, λέγοντας ότι έχει «συναισθηματική αξία» – ήταν συνιδρυτής της διαδικτυακής τράπεζας x.com το 1999, η οποία αργότερα έγινε το PayPal.
Αν και η επίσημη σελίδα του Twitter στην πλατφόρμα έχει μετονομαστεί σε X, το domain x.com δεν έχει ενεργοποιηθεί. «To X είναι η μελλοντική κατάσταση απεριόριστης διαδραστικότητας –επικεντρωμένο σε ηχητικά, βίντεο, μηνύματα, πληρωμές/τραπεζική–, δημιουργώντας μια παγκόσμια αγορά για ιδέες, αγαθά, υπηρεσίες και ευκαιρίες», έγραψε χθες η Λίντα Γιακαρίνο στο Twitter.
Πρώην επικεφαλής διαφήμισης της NBCUniversal, άρχισε να εργάζεται ως διευθύνουσα σύμβουλος στο Twitter στις 5 Ιουνίου, σε μια περίοδο που το μέσο κοινωνικής δικτύωσης προσπαθεί να αντιστρέψει τη βύθιση των διαφημιστικών του εσόδων.
Αφότου ο Έλον Μασκ εξαγόρασε το Twitter, η εταιρεία αντιμετώπισε… ταραχώδεις καιρούς, με απολύσεις, απότομη μείωση των διαφημιζομένων και τη μετεωρική άνοδο του Threads, της απάντησης της Meta στο Twitter.