Σάλος έχει προκληθεί τις τελευταίες ημέρες στη Δράμα, μετά την απόφαση της δημοτικής Αρχής να σβήσει τα γκράφιτι που κοσμούσαν το νότιο τοίχο του πάρκου της Αγίας Βαρβάρας επί της οδού Πατριάρχου Μητροπολίτου Διονυσίου, ώστε να δημιουργηθούν στη θέση τους άλλα με τους ήρωες του 1821, λόγω του εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του thesstoday.gr και της Ελίνας Τουκουσμπαλίδου, πολλοί κάτοικοι της περιοχής εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για τη συγκεκριμένη απόφαση, κάνοντας λόγο για έλλειψη σεβασμού προς τα προηγούμενα έργα. Μάλιστα η ομάδα «Καλλιτεχνών Γκραφίτι Δράμας» εξέδωσε δελτίο Τύπου. καταδικάζοντας την ενέργεια του δήμου, που πραγματοποιήθηκε μάλιστα χωρίς να ερωτηθούν οι καλλιτέχνες της πόλης, όπως αναφέρεται.
Στην αρχή ο τοίχος περάστηκε με μια μπλε μπογιά, ενώ στη συνέχεια άρχισαν να σχεδιάζονται οι ήρωες του 1821. Προς το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας όμως και σε κλίμα έντασης, άγνωστοι βανδάλισαν τα νέα σχέδια και η ομάδα έσπευσε, με ανακοίνωση να εκφράσει τη θέση της κατά της καταστροφής των νέων έργων.
Ένα ερώτημα που προέκυψε ήταν γιατί επιλέχθηκε το συγκεκριμένο σημείο και όχι κάποιο άλλο για να σχεδιαστούν οι ήρωες του 1821.
«Υποθέτω και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτός ο τοίχος επιλέχθηκε γιατί έχει αναγνωρισιμότητα. Είναι ένα σημείο που είναι αρκετά ορατό όταν μπαίνεις στην πόλη. Εδώ και 25 χρόνια ο τοίχος αυτός έχει πάντα γκράφιτι», υποστηρίζει ο ζωγράφος – graffiti artist Αθανάσιος Παπαδόπουλος, γνωστός ως «Tano», που ήταν δικό του το έργο που αντικαταστάθηκε.
Όσον αφορά τα γκράφιτι που σβήστηκαν από τον δήμο, δήλωσε τα εξής: «Ενώ παλιότερα άλλαζαν τα γκράφιτι αυτά με μεγαλύτερη τακτικότητα, όσο περνάει ο καιρός κάποια τμήματα του τοίχου μένουν απείραχτα γιατί το άλλο έχει ημερομηνία 12 χρόνια πριν. Εκεί το σέβεσαι. Μπορεί να είναι ωραίο το μέρος ως τοποθεσία για να ζωγραφίσεις, αλλά σέβεσαι την παλαιότητα». Αναφορικά με τον βανδαλισμό των νέων γκράφιτι, εξήγησε πως η ομάδα τάσσεται ενάντια σε αυτή την καταστροφή ενώ είπε πως «Αυτό για μας ήταν ό,τι χειρότερο μπορούσε να γίνει και γιατί δεν σεβάστηκε κάποιος το έργο και γιατί εξέθεσε εμάς».