Ένας Ιάπωνας συνταξιούχος συνελήφθη αφού πήρε τηλέφωνο περίπου 24.000 φορές την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του τηλεφωνικού του παρόχου, καταγγέλλοντας ότι η εταιρεία δεν σεβάστηκε τους όρους του συμβολαίου του, σύμφωνα με την αστυνομία και τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Ο 71χρονος, που συνελήφθη για το αδίκημα της «παρακώλυσης» εμπορικής δραστηριότητας, έπαιρνε περισσότερες από 400 φορές την εβδομάδα τηλέφωνο στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας τηλεφωνίας KDDI, επισήμανε εκπρόσωπος της αστυνομίας του Τόκιο.
«Ήθελε οι υπάλληλοι στην KDDI να πάνε σπίτι του και να του ζητήσουν συγγνώμη επειδή παραβίασαν τους όρους του συμβολαίου του. Επίσης συχνά έκλεινε το τηλέφωνο αμέσως αφού καλούσε», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο συνταξιούχος επιδιδόταν σε αυτή την ενοχλητική δραστηριότητα επί δύο χρόνια και συνολικά έκανε περίπου 24.000 τηλεφωνήματα από δημόσια τηλέφωνα για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του προς την εταιρεία και να προσβάλει τους υπαλλήλους της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών.
- Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Ε.Μ.