Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο πραγματοποιούν τις αγορές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγμή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να στρέφονται ολοένα και περισσότερο τις online αγορές.
Ο ετήσιος δείκτης Mastercard Love Index, ο οποίος προκύπτει από την ανάλυση δεδομένων των συναλλαγών με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες για το διάστημα 11-14 Φεβρουαρίου των ετών 2016, 2017 και 2018, αποκαλύπτει ότι αν και οι «συναισθηματικές» αγορές έχουν αυξηθεί κατά 6% από το 2016, έχει σημειωθεί μια σημαντική επιστροφή στα ψώνια της τελευταίας στιγμής το 2018, με την πλειοψηφία (30%) των αγορών για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να γίνονται στις 14 Φεβρουαρίου.
Στην Ελλάδα, ωστόσο, οι καταναλωτές σε ποσοστό 30% κάνουν τις περισσότερες αγορές στις 11 Φεβρουαρίου. Μάλιστα ο αριθμός των ηλεκτρονικών αγορών έχει αυξηθεί κατά 48% την τελευταία τριετία.
Οι δαπάνες για λουλούδια αυξήθηκαν στην Ελλάδα κατά 342% από το 2016, την ώρα που ο αριθμός των συναλλαγών έφτασε το 544%. Την ίδια στιγμή, τα ποσά που δαπανώνται για κοσμήματα ακολούθησαν ανοδική πορεία (27%) σε σύγκριση με το 2016.
Επιπλέον, μία έξοδος για φαγητό παραμένει στην κορυφή της λίστας, καθώς τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι ο αριθμός των συναλλαγών σε εστιατόρια αυξήθηκε κατά 639% τα τελευταία τρία χρόνια στην Ελλάδα, με την αύξηση της συνολικής δαπάνης να αγγίζει το 135%.
- Με πληροφορίες από το businessnews.gr.