Την περασμένη Πέμπτη (22/2), πάνω στο ιστορικό πλοίο «Λίμπερτι», το οποίο είναι από τα ελάχιστα του είδους που έχουν διασωθεί διεθνώς και πλέον έχει μετατραπεί σε πλωτό μουσείο, πραγματοποιήθηκε η ειδική εκδήλωση του Propeller Club of United States, Port of Pireus, με κύριο ομιλητή και τιμώμενο πρόσωπο τον Πίτερ Οικονομίδη, τον φημισμένο σύμβουλο επιχειρήσεων και brand strategist, Έλληνα δεύτερης γενιάς με καταγωγή από την Ιμβρο και τη Σμύρνη που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νότιο Αφρική και μεσουράνησε διεθνώς στον κόσμο της διαφήμισης.
Η βράβευσή του Π. Οικονομίδη από το Propeller Club, τον ιστορικό και σεβαστό θεσμό της ελληνικής ναυτιλίας που συμβάλλει στη δικτύωση των μελών της ναυτιλιακής κοινότητας και στη διασύνδεσή τους με το εξωτερικό, πραγματοποιήθηκε συμβολικά μέσα στο «Λίμπερτι», στον τύπο πλοίου που έδωσε νέα πνοή στην ελληνική εμπορική ναυτιλία.
Είναι η τέταρτη φορά που το Propeller βραβεύει κάποιον για την αριστεία και τη σκληρή δουλειά.
Ο brand strategist, με πελάτες του εμπορικού διαμετρήματος της Apple και της Coca Cola, έχει αφιερώσει πολύ από τον πολύτιμό του χρόνο για να εμφυσήσει στους Έλληνες την ιδέα του «Γίνεται»! Γίνεται, δηλαδή, να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε και να χρησιμοποιήσουμε όλα τα πλεονεκτήματα του εθνικού μας χαρακτήρα για να δούμε τη χώρα να προοδεύει.
Σε παλαιότερες ομιλίες του, στο πλαίσιο του «Γίνεται» (μια ιδέα που ξεκίνησε το 2011 όταν μία από τις τοποθετήσεις για το πώς θα βγούμε από την κρίση έγινε viral), ο Π. Οικονομίδης έδινε βαρύτητα στο πώς θα αφήσουμε πίσω μας τον Ζορμπά. Το πρότυπο που είχε διεθνή λάμψη κατά τη δεκαετία του ’60, αλλά κατόπιν φάνηκε να επιδρά αρνητικά στους Έλληνες καθώς δεν εκσυγχρονίστηκε το όραμα για τη χώρα.
«Rebranding Greece»: Η σπουδαία ομιλία του Π. Οικονομίδη στο 11ο διεθνές συνέδριο «Αριστοτέλης»
της ΕΕΔΕ στη Θεσσαλονίκη (πηγή: Tasos Gousios)
Την Πέμπτη (22/2), στην ομιλία του με τίτλο «Γίνεται;», ο Π. Οικονομίδης άλλαξε λίγο την προσέγγισή του, λέγοντας πως η χαρά της ζωής που υπάρχει στη χώρα μας –και εξακολουθεί να θάλλει παρά την κρίση– είναι ένα από τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, το οποίο συνδυαζόμενο με τη σύμπλευση προς τη νεωτερικότητα θα μπορούσε να μεταμορφώσει κυριολεκτικά την Ελλάδα.
- Πηγή: kathimerini.gr.