Έχοντας στα χέρια νόμιμη άδεια από την Ιταλία αλλά όχι την Ελλάδα, που είναι και η χώρα κατασκευής, άρχισε ο Γιώργος Ηλιόπουλος τις δοκιμαστικές πτήσεις του πρώτου ελληνικού διθέσιου αεροπλάνου.
Το Atairon VIP που κατασκευάστηκε σε διάστημα 16 μηνών πετάει από τον Δεκέμβριο του 2017.
Μάλιστα όπως δήλωσε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο ΑΠΕ-ΜΠΕ «Την άνοιξη μπορούν να ξεκινήσουν κανονικές πτήσεις και λογικά να βγει στο εμπόριο. Το όνομά του, “Atairon”, σημαίνει ότι δεν έχει ταίρι»! «Η χώρα μας δεν έχει βιομηχανική, βιοτεχνική και εξαγωγική οπτική, το βλέπει περίεργα το θέμα, χρειάστηκε να βγάλω άδεια νηολόγησης από την Ιταλία και όχι από τη χώρα μου» εξήγησε ο Φλωρινιώτης κατασκευαστής υπερελαφρών αεροσκαφών.
Ο Γιώργος Ηλιόπουλος χειριστής, εκπαιδευτής πιλότων και πρόεδρος της αερολέσχης Φλώρινας, άρχισε από το 1981 να συλλέγει, να ταξινομεί στοιχεία και πληροφορίες, να κάνει οργανωμένη δουλειά για να φτάσει στο σημείο να κατασκευάζει μόνος του ελαφρά αεροσκάφη. Το 1994 ολοκληρώθηκε η κατασκευή του πρώτου αεροσκάφους του, τού «Λυγκηστίς», με όνομα αφιερωμένο στην περιοχή που ζει ο δημιουργός του. Το δεύτερο, ο Archon (Άρχοντας), παραπέμπει σε εξελιγμένο μαχητικό, ακόμα και αν πρόκειται για ένα μικρού μεγέθους μονοθέσιο ελικοφόρο αεροπλάνο.