Με έκπληξη αλλά και κάποιο μικρό φόβο υποδέχτηκαν οι ηλικιωμένοι, που συμμετείχαν στις δοκιμαστικές διαδρομές, τη μετακίνηση με τα μίνι λεωφορεία χωρίς οδηγό. Η αίσθηση μοιάζει αρκετά περίεργη, ειδικά στις στροφές…
Τα μίνι λεωφορεία όμως –χωρητικότητας 10 ατόμων- φαίνεται ότι πέρασαν με επιτυχία τη δοκιμασία.
Και από την επόμενη χρονιά αναμένεται να ριχτούν στους αγροτικούς δρόμους απομακρυσμένων περιοχών για την εξυπηρέτηση των ηλικιωμένων που δεν έχουν άλλο μέσο μετακίνησης.
Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του Reuters, καθώς οι νέοι άνθρωποι εγκαταλείπουν τις πόλεις της περιφέρειας, η ηλικία της συντριπτικής πλειοψηφίας των κατοίκων που μένουν πίσω ξεπερνά κατά μέσο όρο τα 65 χρόνια. Οι άνθρωποι αυτοί σε λίγα χρόνια δεν θα έχουν πιθανόν τη δυνατότητα να οδηγήσουν μόνοι τους, και καθώς τα δρομολόγια των λεωφορείων δεν είναι ιδιαίτερα πυκνά, οι εταιρίες που ασχολούνται με τεχνολογίες αιχμής σπεύδουν να καλύψουν το κενό.
Η εταιρεία DeNA Co που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια επενδύει στα νέα μίνι λεωφορεία, τα οποία κατά τα δοκιμαστικά τεστ κέρδισαν την εμπιστοσύνη των ηλικιωμένων, αν και κάποιοι από αυτούς θα προτιμούσαν να έτρεχαν λίγο παραπάνω από τα 10χλμ. την ώρα.
Στην ανάπτυξη των λεωφορείων χωρίς οδηγό επενδύει και η Yahoo Japan με ποσό που φτάνει τα 4,4 δισ. δολάρια. Φιλοδοξεί μάλιστα να προσφέρει κατά τη μετακίνηση των επιβατών πληροφορίες για τον καιρό και την κίνηση στους δρόμους.