Η περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό και ειδικά στις αγορές της βόρειας Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, αποτελεί το επόμενο στοίχημα για τη Λουξ-Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ, μία ελληνική εταιρεία που κατάφερε να μπει σφήνα στις πολυεθνικές του κλάδου των αναψυκτικών, φθάνοντας στο σημείο να είναι στη δεύτερη θέση όσον αφορά τα μερίδια αγοράς. Με τέσσερις υπερσύγχρονες μονάδες, τέσσερα εμπορικά σήματα και μια ευρεία γκάμα αναψυκτικών και χυμών, η Λουξ είναι μία ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση με δυναμική παρουσία στην ελληνική και διεθνή αγορά, έχοντας υλοποιήσει σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια.
Με δραστηριότητα στο χώρο του αναψυκτικού από το 1950 και έδρα την Πάτρα, η Λουξ-Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ διαθέτει σήμερα τρεις ιδιόκτητες υπερσύγχρονες μονάδες στην Πελοπόννησο που εκτείνονται σε συνολική έκταση 33.000 τμ., για την παραγωγή και διανομή των προϊόντων της (Κεφαλόβρυσο, Σαραβάλι Πατρών), καθώς και την καθετοποιημένη παραγωγή της συσκευασίας PET.
Το 2008 η εταιρεία απέκτησε και ένα κέντρο logistics στην Αττική, με στόχο να καλύψει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες για μείωση του κόστους μεταφοράς, και του χρόνου παράδοσης των προϊόντων.
Από το 2007, η εταιρεία έχει υλοποιήσει επενδύσεις σε μονάδες και εξοπλισμό συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ, κάνοντας χρήση αποκλειστικά δικών της κεφαλαίων, χωρίς τραπεζικό δανεισμό.
Οι μονάδες της Λουξ διαθέτουν υπερσύγχρονα μηχανήματα και ακολουθούν τις πλέον προηγμένες μεθόδους ποιοτικού ελέγχου, υγιεινής και σύγχρονης συσκευασίας. Η παραγωγή της εταιρείας είναι πιστοποιημένη με ISO 9001:2008 και ISO 22000:2005.
Η εταιρεία απασχολεί σήμερα άμεσους και έμμεσους 130 εργαζομένους, στην Αχαΐα, την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, σημειώνοντας αύξηση της απασχόλησης τα τελευταία χρόνια. Το δυναμικό της Λουξ συμπληρώνεται από ένα ευρύ δίκτυο 450 και πλέον αντιπροσώπων, οι οποίοι καλύπτουν γεωγραφικά το σύνολο της χώρας και βοηθούν τα προϊόντα λουξ να έχουν παρουσία σε περισσότερα από 40.000 σημεία λιανικής πώλησης.
Συνεχής επέκταση στο εξωτερικό
Με τα καθιερωμένα πλέον εμπορικά της σήματα η Λουξ έχει επιτύχει υψηλή διείσδυση στη διεθνή αγορά με εξαγωγές σε 22 χώρες παγκοσμίως, σε ΗΠΑ, Καναδά, Παναμά, Αυστραλία, Κορέα, Ελβετία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Αυστρία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ντουμπάι, Κατάρ, Ρωσία και Νότια Αφρική. Επόμενος στρατηγικός στόχος για την εταιρεία αποτελεί η ενίσχυση της παρουσίας της στη Βόρεια Ευρώπη, με βάρος στις Σκανδιναβικές χώρες, και τη Μέση Ανατολή.
Παρά τις δυσκολίες στην αγορά, η Λουξ βρίσκεται σε ανοδική πορεία, γεγονός που την κατατάσσει ανάμεσα στις πιο επιτυχημένες ελληνικές επιχειρήσεις. Το 2015, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ήταν 30 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 5,0% ευρώ σε σχέση με το 2014 (28,6 εκατ. ευρώ), με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται το 2015 σε 3,5 εκατ. ευρώ από 3,1 εκατ. ευρώ το 2014.
Σε μερίδια αγοράς, η εταιρεία σήμερα κατέχει μερίδιο σε όγκο (lt) 9,4% και σε αξία 10,2% στο σύνολο των αναψυκτικών, καθώς και αντίστοιχα μερίδια 27,2% και 30,5% στην κατηγορία αναψυκτικά με γεύση, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI (Αύγουστος 2016).
Πηγή: imerisia.gr