Σπάνια φωτογραφικά ντοκουμέντα για τις γερμανικές θηριωδίες στη χώρα μας περιλαμβάνει η έκθεση φωτογραφίας που παρουσιάζεται σε εννέα σταθμούς του Μετρό με τίτλο «Δεν λησμονώ…….. Μία εικόνα χίλιες λέξεις».
Η έκθεση που απαρτίζεται από 360 φωτογραφικά ντοκουμέντα θα διαρκέσει έως τις 3 Μαρτίου. Το φωτογραφικό υλικό της εκτίθεται στο Ζάππειο Μέγαρο αλλά και στους σταθμούς του Μετρό στο Ελληνικό, τον Άγιο Δημήτριο, το Σύνταγμα, το Μοναστηράκι, την Εθνική Άμυνα, την Αγία Παρασκευή, τον Άγιο Αντώνιο, το Περιστέρι, και Αιγάλεω με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και εγκαινιάστηκε από τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη. Όπως ο Χ. Σπίρτζης, η έκθεση αυτή μας δείχνει ότι δεν πρέπει να λησμονούμε την ιστορία μας και τους ανθρώπους που έχουν τα ίδια προβλήματα σαν αυτά που έζησε ο λαός μας στις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Ο υπουργός ευχαρίστησε ιδιαίτερα την επιζήσασα της γερμανικής θηριωδίας Αναστασία Α. Βογιατζή, η οποία, ως νήπιο εκείνη την εποχή, απαθανατίζεται σε φωτογραφία που περιλαμβάνεται στην έκθεση, να αποστρέφει το βλέμμα της σε γερμανό στρατιώτη ο οποίος την προσεγγίζει.
O υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης ξεναγείται στην έκθεση, στο Ζάππειο Μεγάρο (φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Αλέξανδρος Βλάχος)
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στόχος της έκθεσης (σύμφωνα με τους οργανωτές) είναι τοποθετήσει ένα νοητό μεγεθυντικό φακό στις θηριωδίες οι οποίες διεπράχθησαν κατά τη περίοδο της γερμανικής κατοχής. Να αναδείξει τους άγνωστους ήρωες που υπέστησαν τη γερμανική βαναυσότητα.
Η διοίκηση του Ομίλου ΟΑΣΑ που ήταν παρούσα στα εγκαίνια, εντάσσει τη συγκεκριμένη έκθεση στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της για τη σύνδεση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας με τον πολιτισμό, στηρίζοντάς την, όπως επίσης η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ η οποία παραχωρεί τους εννέα σταθμούς του Μετρό. Στην τελετή των εγκαινίων ήταν παρόντες και μικροί μαθητές από τη Νάουσα, που υπήρξε μια από τις μαρτυρικές πόλεις, στελέχη και εργαζόμενοι από τους συγκοινωνιακούς φορείς και πλήθος κόσμου.