Χρονιά βραβείων αποδείχθηκε το 2015 για τον ΟΠΑΠ που επιβραβεύθηκε για τις καινοτόμες ιδέες και πρωτοβουλίες του στα ψηφιακά μέσα.
Συνολικά, κέρδισε εννέα βραβεία για την επιτυχημένη εφαρμογή «Διαδρομή Προσφοράς», τη νέα εφαρμογή OPAPP καθώς και τον διαγωνισμό «Το ΣΚΡΑΤΣ σε στέλνει στη Μαδρίτη με τον Ολυμπιακό».
Ειδικότερα, η εφαρμογή για κινητά «Διαδρομή Προσφοράς» («Route of Contribution») βραβεύτηκε:
- Στο Συνέδριο InfoCom Mobile World & Αpps 2015, στην κατηγορία Καλύτερη Εφαρμογή Κοινωνικής Προσφοράς.
- Στα Social Media Αwards 2015 όπου απέσπασε Βραβείο Platinum Mobile Award και Βραβείο Gold στην ενότητα Mobile Campaign.
- Στα Mobile Excellence Awards 2015 όπου απέσπασε Βραβείο Gold στην ενότητα Entertainment & Events Mobile Applications.
Η εφαρμογή OPAPP για κινητά τηλέφωνα απέσπασε:
- Στα Mobile Excellence Awards 2015, βραβείο Silver στην ενότητα Tool or Utility Application for Smartphone / Tablet και βραβείο Bronze στην ενότητα Mobile Advertising Campaign.
- Στα Lighthouse e-volution awards 2016, βραβείο Silver στην ενότητα Εφαρμογές Kινητού (Apps) και βραβείο Silver στην ενότητα Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Καναλιού (Multi-Channel Commerce).
Οι Χάρης Χαρίτογλου (Head of Digital Development), Κωνσταντίνος Τυλιπάκης (digital Marketing Specialist) και Χριστίνα Φωτεινοπούλου (Head of Social Media and Campaigns)
Επίσης, η ΟΠΑΠ ΑΕ και η Ελληνικά Λαχεία ΑΕ απέσπασαν βραβείο Silver για το διαγωνισμό: «Το ΣΚΡΑΤΣ σε στέλνει στη Μαδρίτη με τον Ολυμπιακό», στην Ενότητα Best Social Media Strategy for Brand Awareness. Μέσα σε μόλις 8 μήνες από την κυκλοφορία της, η OPAPP έφτασε τoν εντυπωσιακό αριθμό των 500.000 downloads, με μέση βαθμολογία από τους χρήστες 4.3 στα 5 στα iOS app store και Google Play store!