Αν για τα περίφημα «like» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει γίνει τόση συζήτηση –αφού κανείς μπορεί ακόμα και να τα αγοράσει για να πετύχει τον εκάστοτε στόχο του– φανταστείτε τι έχει να γίνει τα «dislike» που είναι καθοδόν.
Ναι, ήδη το Facebook βρίσκεται ένα βήμα πριν να προσθέσει την επιλογή «dislike» (δεν μου αρέσει) στις υπηρεσίες του, καθώς είναι κάτι που ζητούσαν από καιρό πολλοί χρήστες.
Όπως είπε ο 31χρονος συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλός του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, σύμφωνα με το BBC και τους New York Times, το δίκτυο βρίσκεται πολύ κοντά στο να αρχίσουν οι σχετικές δοκιμές από χρήστες.
Τα πρώτα αιτήματα για αυτό το κουμπάκι είχαν ήδη υποβληθεί από το 2009 οπότε και έκανε την εμφάνισή της η επιλογή «like».
Ο Ζάκερμπεργκ αναγνώρισε ότι υπάρχει ζήτηση για το «dislike», είπε όμως ότι δεν θα ήθελε αυτό να χρησιμοποιηθεί για να «καταψηφίζονται» οι αναρτήσεις άλλων χρηστών.
Περισσότερο το φαντάζεται ως την κατάλληλη επιλογή, όταν το να κάνει κάποιος «like» σε μια λυπητερή ανάρτηση (π.χ. που αφορά θάνατο προσφύγων), δείχνει έλλειψη ευαισθησίας.
Είναι όμως αμφίβολο κατά πόσο οι χρήστες πράγματι θα περιορίσουν τη χρήση του «δεν μου αρέσει» μόνο σε αυτό που θα ήθελε ο Ζάκερμπεργκ και δεν θα το «αξιοποιήσουν» για να εκφράσουν γενικότερα τα πάσης φύσης αρνητικά συναισθήματά τους. Είναι επίσης αμφίβολο, σύμφωνα με τους αναλυτές, κατά πόσο οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι θα ήθελαν να βλέπουν τα μηνύματά τους να συνοδεύονται από το «δεν μου αρέσει».
Ο Ζάκερμπεργκ τόνισε ότι μόνο αφού δοκιμαστεί εκτενώς το κουμπί «dislike» σε περιορισμένο κύκλο χρηστών, θα καθιερωθεί η ευρεία χρήση του.