Σε σχετικά χαμηλά επίπεδα κινήθηκε η μέση τηλεθέαση του χθεσινού ντιμπέιτ σε επτά τηλεοπτικά κανάλια, σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρίας Nielsen. Συνολικά στους επτά τηλεοπτικούς σταθμούς την τρίωρη τηλεοπτική «μάχη» παρακολούθησαν 2.780.000 θεατές, με μέσο όρο τηλεθέασης 27,4%.
Όπως σημειώνει η Nielsen, για ένα λεπτό της ώρας την «τηλεμαχία» παρακολούθησε το 49,3% του πληθυσμού.
Από τα ποσοστά της ημερήσιας τηλεθέασης προκύπτει πως η ΕΡΤ1 ήταν αυτή που κέρδισε το υψηλότερο μερίδιο. «Φωτιά» ωστόσο πήραν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία σύμφωνα την επίσημη ανακοίνωση της ΕΡΤ, καταγράφηκαν περισσότερες από 125.000 αναρτήσεις, από τις 7 το απόγευμα της Τετάρτης ως τη 1:30 το πρωί, οπότε και ολοκληρώθηκε το ντιμπέιτ.