Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία μίας δασκάλας μουσικής σε δημοτικό σχολείο ότι η διευθύντρια του σχολείου της απαγόρευσε να διδάξει στα παιδιά της Πέμπτης ένα από τα γνωστότερα τραγούδια του Μάνου Χατζηδάκι, τον “Κεμάλ”, γιατί γονιός την κατηγόρησε για ισλαμική προπαγάνδα.
Η καταγγελία της εκπαιδευτικού ήρθε στη δημοσιότητα προ ημερών μέσω των social media και γρήγορα πήρε διαστάσεις. Η ίδια είχε δημοσιεύσει και το e-mail της προκειμένου συνάδελφοί της που αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα, να επικοινωνήσουν μαζί της.
Μιλώντας στο Έθνος η δασκάλα υποστήριξε ότι το συμβάν δεν είναι μεμονωμένο.
Η καταγγελία της αναφέρει:
“Γονιός ήρθε στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί στη διευθύντρια επειδή δίδαξα στα παιδιά (Ε’ δημοτικού) τον Κεμάλ του Χατζιδάκι στο μάθημα της μουσικής κατηγορώντας με για ισλαμική προπαγάνδα. Αντίδραση διευθύντριας;
Μπήκε στην τάξη και μάζεψε από τα παιδιά τις φωτοτυπίες που είχα μοιράσει. Έπειτα με κάλεσε στο γραφείο της και αφού δήλωσε απογοητευμένη από τη δουλειά μου μου ανέλυσε για ποιους λόγους στο δημοτικό μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα.
Αν σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο (απευθύνομαι στους εκπαιδευτικούς φίλους) θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου, γιατί θεωρώ πως τα πράγματα έχουν ξεφύγει και κάπως πρέπει να αντιδράσουμε, έστω σε επίπεδο δημοσιοποίησης αυτών των φαινομένων.
Δεν είναι δυνατόν το έργο των εκπαιδευτικών και ιδίως των καλλιτεχνικών μαθημάτων να υφίσταται λογοκρισία, ούτε τα φαινόμενα φανατισμού που μας έχουν παγώσει το αίμα να τα βλέπουμε να τρυπώνουν στα σχολεία με τις ευλογίες των διευθυντών και των ανωτέρων τους”.
Υπενθυμίζεται ότι το τραγούδι μιλά για έναν πρίγκιπα της Ανατολής, “απόγονο του Σεβάχ του Θαλασσινού” σύμφωνα με τους στίχους του Νίκου Γκάτσου, που λυπήθηκε τους ανθρώπους και θέλησε να αλλάξει τον κόσμο, ωστόσο σκόνταψε στους “δυνατούς” που τον έστειλαν στην κρεμάλα.
Τελειώνει με τους στίχους “Καληνύχτα Κεμάλ. Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ”…
Πηγή: nooz.gr
Ακούστε το τραγούδι στο τέλος του άρθρου.