Πέντε κατηγορίες influencers βάζουν στο «στόχαστρο» και φέτος οι «ράμπο» της ΑΑΔΕ, οι οποίοι χρησιμοποιώντας ειδικούς αλγόριθμους που «τρέχουν» συνδυαστικές διασταυρώσεις, αλλά και την τεχνητή νοημοσύνη, θα κάνουν φύλλο και φτερό τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.
Βασικός στόχος είναι ο εντοπισμός φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων που πωλούν αγαθά και υπηρεσίες χωρίς να εκδίδουν παραστατικά, αλλά και φορολογούμενων που δεν δηλώνουν τα ποσά που λαμβάνουν για την προβολή συγκεκριμένων προϊόντων.
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής εδώ.