Μέχρι τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2024 αναμένεται να ολοκληρωθεί η σταδιακή καταμέτρηση των παροχών σε μηνιαία βάση, η οποία πρόκειται να αρχίσει άμεσα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).
Στο πλαίσιο αυτό η διαχειρίστρια εταιρεία ζητά από τους καταναλωτές να διασφαλίσουν ότι το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών θα έχει πρόσβαση στο χώρο των μετρητών του ακινήτου, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού.
Υπογραμμίζεται ότι, σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης, όλοι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο, με τους εξής τρόπους:
- Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000
- Εναλλακτικά μπορούν να καταχωρίσουν την ένδειξη στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ
- Μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App από το κινητό τους τηλέφωνο.
Σύμφωνα με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Θόδωρο Σκυλακάκη, οι καταμετρήσεις από τον ΔΕΔΔΗΕ εκτιμάται ότι θα συμβάλλουν «σε δραστική μείωση των ρευματοκλοπών».