Να… χτυπήσει το Twitter επιχειρεί η Meta, ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που την Τετάρτη λάνσαρε το Threads. Τις πρώτες τέσσερις ώρες η εφαρμογή είχε πάνω από 5 εκατ. εγγραφές, ωστόσο η κυκλοφορία στην Ευρώπη καθυστέρησε λόγω ανησυχιών για το απόρρητο των δεδομένων.
Κατά καιρούς έχουν αναδυθεί διάφοροι ανταγωνιστές της πλατφόρμας που πλέον ανήκει στον Έλον Μασκ, ωστόσο μέχρι σήμερα κανείς δεν έχει καταφέρνει να την εκθρονίσει, παρά την όποια δυσαρέσκεια των χρηστών και των μεγάλων διαφημιστών για τη λειτουργία και το περιεχόμενο της.
Το Threads είναι διαθέσιμο για download σε πάνω από 100 χώρες. Η Τζένιφερ Λόπεζ, η Σακίρα και ο Χιου Τζάκμαν έχουν ήδη λογαριασμούς, όπως και η Washington Post, το Reuters και το Economist.
Όπως το Twitter, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν σύντομες αναρτήσεις, να κάνουν like, να δημοσιεύσουν ξανά και να απαντήσουν. Μέχρι και 500 χαρακτήρες είναι διαθέσιμοι, και περιλαμβάνονται σύνδεσμοι, φωτογραφίες και βίντεο με διάρκεια έως 5 λεπτά. Προς το παρόν δεν υπάρχουν διαφημίσεις.
«Θα χρειαστεί λίγος χρόνος, αλλά πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρξει μια εφαρμογή για δημόσιες συζητήσεις με 1 δισεκατομμύριο και πλέον ανθρώπους σε αυτήν. Το Twitter είχε την ευκαιρία να το κάνει αυτό, αλλά δεν το έχει καταφέρει. Ας ελπίσουμε ότι θα το καταφέρουμε» έγραψε στην πρώτη του ανάρτηση ο διευθύνων σύμβουλος της Meta και ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Ενώ το Threads ξεκίνησε ως αυτόνομη εφαρμογή, οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν χρησιμοποιώντας το προφίλ τους στο Instagram (που επίσης ανήκει στη Μeta), και να ακολουθούν τους ίδιους λογαριασμούς.