Ένα επιπλέον όπλο αποκτούν στη φαρέτρα τους οι καταναλωτές για τη διενέργεια καταγγελιών. Συγκεκριμένα, το υπουργείο Ανάπτυξης έχει ήδη θέσει σε πιλοτική λειτουργία ηλεκτρονική διεύθυνση για καταγγελίες που αφορούν στη λειτουργία της αγοράς, με την επίσημη παρουσίαση της ιστοσελίδας να αναμένεται την επόμενη εβδομάδα.
Η σελίδα kataggelies.mindev.gov.gr λειτουργεί ήδη πιλοτικά και οι καταναλωτές μπορούν να την επισκεφθούν για να καταγγείλουν, είτε επώνυμα είτε ανώνυμα, φαινόμενα νοθείας, αισχροκέρδειας, καταπάτησης του ανταγωνισμού, περιστατικά άρνησης επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος και γενικότερα περιπτώσεις που ο καταναλωτής θεωρεί ότι έχει θιγεί.
Ειδικότερα, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις κατηγορίες:
- δικαιώματα καταναλωτών,
- αθέμιτες πρακτικές,
- ανήλικος καταναλωτής,
- τραπεζικές υπηρεσίες,
- χρηματοοικονομικά,
- μητρώα υπηρεσίας και
- πολιτική καταγγελιών.
Πρόκειται για ένα συμπληρωματικό τρόπο, πέραν του τετραψήφιου 1520, τον οποίο αποκτούν οι καταναλωτές για να πραγματοποιούν καταγγελίες, όπως ανέφερε και ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Παπαθανάσης μιλώντας στην ΕΡΤ.
Πηγή: ertnews.gr