Την είδηση του θανάτου της αγαπημένης του θεάτρου και της τηλεόρασης Μίνας Αδαμάκη επιβεβαίωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ηθοποιών Σπύρος Μπιμπίλας· η ηθοποιός αντιμετώπιζε για χρόνια σοβαρά προβλήματα λόγω του πολλαπλού μυελώματος. Το τελευταίο διάστημα η κατάσταση της υγείας της είχε παρουσιάσει ραγδαία επιδείνωση.
Η «Ειρήνη», η μικρότερη από τις Τρεις Χάριτες, ήταν 78 ετών. Γεννήθηκε στον Βόλο τον Ιούλιο του 1944 και από πολύ νωρίς την κέρδισε η υποκριτική· αυτό το δρόμο επεδίωξε να ακολουθήσει στην Αθήνα.
Πέρασε στη Νομική και έπειτα έδωσε κρυφά εξετάσεις στο Θέατρο Τέχνης. Γρήγορα αντιλήφθηκε την κλίση της στην κωμωδία, αν και ως φοιτήτρια πρωτοεμφανίστηκε σε δράμα, στη Δολοφονία του Μαρά.
Ως απόφοιτος (έμεινε για μία 5ετία στο Τέχνης ως ηθοποιός) η πρώτη της μεγάλη επιτυχία σημειώθηκε με το Μάθημα του Ιονέσκο.
«Δεν έβαζα το όνομά μου στις παραστάσεις που έπαιζα γιατί είχα έρθει κρυφά στο θέατρο, γιατί σπούδαζα Νομική για να φύγω από τον Βόλο, αλλά τους είχα πει ότι δεν υπάρχω πουθενά, ούτε στο πρόγραμμα, ούτε στην παράσταση. […] Η αντίδρασή [σ.σ. των γονιών της] τους ήταν δύσκολη όταν τους το είπα. Τρελάθηκαν, μου είπαν ότι δεν πρόκειται να με ξαναδείς. Ο πατέρας μου δεν το δέχτηκε ποτέ, δεν ήρθε ποτέ να με δει. Όταν το άκουσε η μάνα μου λιποθύμησε», είχε δηλώσει.
«Η έννοια και η αίσθηση της ελευθερίας χαρακτήριζε τις επιλογές της Μίνας Αδαμάκη σε όλη της την πορεία. Από τις σπουδές της στο Θέατρο Τέχνης του Κάρολου Κουν, άλλαξε κατεύθυνση και έγινε βασικό στέλεχος της Ελεύθερης Σκηνής, της ομάδας που έφερε νέα πνοή στη θεατρική κωμωδία και στην επιθεώρηση. Έκανε εκπομπές στα πρώτα χρόνια της ελεύθερης ραδιοφωνίας, πρωταγωνίστησε σε μεγάλες επιτυχίες στην πρώτη περίοδο της ελεύθερης, ιδιωτικής τηλεόρασης. Ακόμη κι αν δεν την είχε δει ποτέ κανείς στο θέατρο, τη θυμάται –τρεις δεκαετίες μετά– ως Ειρήνη στις Τρεις Χάριτες». Δεν επαναπαύθηκε όμως σε αυτή την επιτυχία, δεν επέλεξε την ευκολία της τυποποίησης. Έπαιξε διαφορετικούς ρόλους στο θέατρο, συνεργάστηκε με νέους σκηνοθέτες», αναφέρει το υπουργείο Πολιτισμού.