Μεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει από το πρωί, σήμερα Πέμπτη, η ιστορία μίας ηλικιωμένης κυρίας, που έκλεψε το Σάββατο προϊόντα αξίας 30-40 ευρώ από κατάστημα της αλυσίδας Lidl στο Ίλιον.
Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ του Open TV, όταν οι υπάλληλοι του καταστήματος κατάλαβαν ότι η 70χρονη γυναίκα προσπαθούσε να κλέψει κάλεσαν την αστυνομία. Συγκεκριμένα ο υπεύθυνος, παρά τις διαμαρτυρίες και παροτρύνσεις των υπόλοιπων πελατών του σούπερ μάρκετ να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, είπε ότι «οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».
Έτσι κάλεσε την αστυνομία, η οποία προσήγαγε την 70χρονη στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα. Εκεί η γυναίκα δήλωσε πως προέβη στην πράξη αυτή, καθώς αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα και δεν έχει καθόλου χρήματα και ένα στεγαστικό δάνειο με πολύ μεγάλη ρύθμιση, το οποίο πληρώνει με τη σύνταξή της για να μην της πάρουν το σπίτι.
Σύμφωνα, ξανά, με το σχετικό ρεπορτάζ, υπήρχαν πελάτες που προθυμοποιήθηκαν να καλύψουν το ποσό για να λυθεί το ζήτημα, αλλά οι σχετικοί υπάλληλοι έμοιαζαν ανένδοτοι.
Γειτόνισσα της ηλικιωμένης γυναίκας μίλησε στην εκπομπή του OPEN Ώρα Ελλάδος και αποκάλυψε ότι η γυναίκα επιχείρησε να αυτοκτονήσει. «Παραλίγο να μας πάθει ζημιά το βράδυ. Πήρε τρία χάπια της πίεσης μαζεμένα και την πήγαμε στο νοσοκομείο. Προσπαθεί η γιαγιά να αυτοκτονήσει, γιατί δεν σηκώνει την ντροπή και φοβάται μη φτάσει στα αφτιά των γιων της αυτός ο διασυρμός».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΔΣ του δήμου Ιλίου δήλωσε ότι «η γυναίκα δεν έχει δώσει ποτέ δικαίωμα και είναι κρίμα που έφτασε στο σημείο να κλέψει για να επιβιώσει». Τόνισε ότι δεν έχει καταγραφεί ποτέ στα πρακτικά να συμμετέχει στις υπηρεσίες που έχει ο δήμος για να βοηθά πολίτες με οικονομικά προβλήματα, όπως είναι το κοινωνικό παντοπωλείο, το συσσίτιο ή το ΤΕΒΑ, ενώ σημείωσε ότι πιθανότατα δεν κατοικεί στο δήμο. Για το σούπερ μάρκετ τόνισε ότι «θα ζητήσουμε να γίνει απόσυρση της μήνυσης, αλλά η πολιτική τους είναι να μην το κάνουν».
Η απάντηση της αλυσίδας
Μετά την κατακραυγή αυτή, σήμερα Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου, σχεδόν έξι μέρες μετά το συμβάν, η αλυσίδα καταστημάτων Lidl Ελλάς έδωσε την απάντησή της.
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».