Ο τοίχος πολυκατοικίας σε μια γειτονιά της Δράμας έγινε ο καμβάς για τον εικαστικό Λευτέρη Τούλη, για να δημιουργήσει μια μεγάλων διαστάσεων τοιχογραφία εκφράζοντας μέσα από αυτήν τις ανησυχίες του για την κατάσταση που βιώνει η ανθρωπότητα, αλλά και στέλνοντας πολλαπλά μηνύματα στους συμπολίτες του οι οποίοι αυτό το διάστημα αντιμετωπίζουν μια δύσκολη κατάσταση, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Ο 30χρονος, απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών, τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στη Δράμα.
Όπως επισημαίνει μιλώντας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, όταν του δόθηκε η δυνατότητα να σχεδιάσει κάτι τόσο μεγάλο σε ανοιχτό δημόσιο χώρο θέλησε με το έργο του να δώσει τροφή για προβληματισμό. «Δεν θα μπορούσα παρά να είμαι επηρεασμένος από τις δύσκολες συνθήκες που βιώνει η κοινωνία», εξηγεί.
Για να σχεδιάσει πάνω στον 15 μέτρων «καμβά» χρειάστηκε γερανοφόρο όχημα και συνολικά πέντε μέρες συστηματικής δουλειάς. Απεικονίζεται ένα αρχαιοελληνικό άγαλμα να φορά μάσκα και να βρίσκεται ανάμεσα σε δύο κόσμους, τον σύγχρονο και τον αρχαίο. Το άγαλμα κρατά στο χέρι του ως όπλο και δεκανίκι ένα κοντάρι.
Η πανδημία του κορονοϊού, η κλιματική αλλαγή, η μόλυνση του περιβάλλοντος και οι ανησυχίες του σύγχρονου ανθρώπου είναι τα στοιχεία που ενέπνευσαν τον Λευτέρη Τούλη.
«Το άγαλμα αποτυπώνει έναν σύγχρονο Έλληνα. Φορώντας τη μάσκα πολεμά μέσα στη γειτονιά του, με φόντο τις στήλες του Ολυμπίου Διός και τα παραδοσιακά σπίτια. Παλεύει για τη ζωή του, για να σταθεί στα πόδια του, όρθιος, με δεκανίκι το όπλο του, ένα κοντάρι. Η Ελλάδα του σήμερα και του χθες συναντώνται εν μέσω κορονοϊού, φτώχειας και αβεβαιότητας. Έτσι, θέλησα να αποτυπώσω την προσωπική πάλη που δίνει καθημερινά ο καθένας από εμάς. Ένας νέος θεός, ένας φανταστικός φίλος, καρτερεί ένα φωτεινότερο μέλλον», αναφέρει.