Τις καθημερινές και όχι τα σαββατοκύριακα φαίνεται να προτιμούν για τα διαδικτυακά τους ψώνια οι χρήστες διαδικτύου σε όλο τον κόσμο, και στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα συγκεντρωτικής ανάλυσης της εταιρείας RTB House, η Τρίτη και η Τετάρτη είναι οι αγαπημένες ημέρες ενώ οι περισσότερες πωλήσεις παρατηρούνται από τις 14:00 έως τις 16:00 και από τις 20:00 έως τις 23:00.
Τα στοιχεία που αναλύθηκαν προέρχονται από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική. Τα ποσοστά μετατροπής (όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση και προβαίνουν στη συνέχεια στην αγορά του προϊόντος) αυξήθηκαν ιδιαίτερα την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής. Το Σάββατο φαίνεται να είναι η χειρότερη ημέρα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς οι αποφάσεις για αγορές –με βάση τα κλικ– μειώνονται σημαντικά σε μόλις 11% των συνολικών εβδομαδιαίων αποτελεσμάτων.
Στο ίδιο περίπου μήκος κύματος κυμαίνονται και οι αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων.
Και στη χώρα μας οι χρήστες ολοκληρώνουν μια αγορά περισσότερο την Τρίτη, με 30% μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής και 31% μεγαλύτερο αριθμό σε κλικ σε σχέση με το Σάββατο. Παράλληλα, η μεγαλύτερη δραστηριότητα παρατηρήθηκε μεταξύ 21:00 και 23:00.