Η Αμαλία Κωστοπούλου είναι το πρόσωπο της πρωτότυπης digital καμπάνιας της Smashbox Cosmetics, που ήδη βρίσκεται στον αέρα. Εκπροσωπώντας τη γενιά των σύγχρονων it girls, η 20χρονη ανερχόμενη influencer που ακολουθεί τα χνάρια της μητέρας της, Τζένης Μπαλατσινού, στο modelling, πρωταγωνιστεί σε μια σειρά από «How To» videos, υπό την επίβλεψη της Γκόλντι Πανοβλεπή, Senior Makeup Artist & Education Executive της Smashbox σε Ελλάδα και Βαλκάνια. Πρόκειται για την εταιρία που ιδρύθηκε το 1996 από τους αδερφούς Dean και Davis Factor, στα περίφημα Smashbox Studios στο Λος Άντζελες και φημίζεται για προϊόντα μακιγιάζ υψηλών επιδόσεων, τα μοναδικά που έχουν δοκιμαστεί για να αντέχουν στις ιδιαίτερες συνθήκες των πολύωρων φωτογραφήσεων σε στούντιο. Όντας φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο του Berkeley μάλιστα και γνήσιο «California girl», η Αμαλία ήταν λάτρης της Smashbox πριν ακόμα αυτή έρθει στην Ελλάδα το περασμένο φθινόπωρο κι ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο της Estée Lauder Hellas, οπότε η επιλογή της δεν ήταν καθόλου τυχαία.
Διαθέτοντας αδιαμφισβήτητη χημεία στο φακό, η Αμαλία με την Γκόλντι πρωταγωνιστούν στα διασκεδαστικά videos με «How To» looks, παρουσιάζοντας διαφορετικά στυλ και μυστικά μακιγιάζ βήμα προς βήμα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε όλες τις λάτρεις της ομορφιάς να μάθουν την τεχνική για εντυπωσιακά αποτελέσματα σε κάθε τους εμφάνιση. H πανέμορφη Αμαλία με το αψεγάδιαστο πρόσωπο, ιδανικό για όλα τα makeup looks, δοκιμάζει contouring, rock smokey eyes, έντονα χείλη σε fancy χρώματα που διαρκούν όλη μέρα και πολλά άλλα makeup trends, πάντα με την καθοδήγηση και τις πολύτιμες συμβουλές της Γκόλντι, που μετρά δεκαετίες στο χώρο του μακιγιάζ. Έτσι, ακόμα και το πιο δύσκολο φαινομενικά makeup γίνεται μια fun εμπειρία, προ(σ)καλώντας τις απανταχού beauty aficionados να μυηθούν στο μαγικό κόσμο της Smashbox.
Έχοντας γίνει ευρέως γνωστή για τα primers της, νούμερο 1 σε πωλήσεις στην Αμερική, η Smashbox είναι η μόνη μάρκα που έχει γεννηθεί κυριολεκτικά μέσα στα στούντιο φωτογράφησης, εκεί όπου μεγάλοι φωτογράφοι, προσωπικότητες, καλλιτέχνες και makeup artists συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μοναδικές εικόνες καθημερινά. Γνωρίζοντας εξάλλου ότι η ζωή μιας γυναίκας μπορεί να είναι τόσο απαιτητική όσο μια επαγγελματική φωτογράφηση σε στούντιο, όπου τα προϊόντα πρέπει να εφαρμόζουν σωστά και να παραμένουν αναλλοίωτα κάτω από αντίξοες συνθήκες (έντονος φωτισμός, ανεμιστήρες με δυνατό αέρα, αμέτρητες αλλαγές ρούχων), αποστολή της Smashbox είναι να δημιουργεί προϊόντα μακιγιάζ που δίνουν λύσεις στα προβλήματα της επιδερμίδας, εξασφαλίζουν άψογο αποτέλεσμα υπό οποιοδήποτε φως και φοριούνται άνετα κάθε μέρα, όλη μέρα.
Στόχος του brand είναι να αναδεικνύει η κάθε γυναίκα τον εαυτό της στην καλύτερη του εκδοχή.
Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, οι ολοκληρωμένες συλλογές της Smashbox διατίθενται ήδη σε επιλεγμένα σημεία πώλησης σε ολόκληρη τη χώρα, και πιο συγκεκριμένα στα πολυκαταστήματα Hondos Center και attica The Department Stores, καθώς και στην αλυσίδα Galerie de Beauté.
Η ιστορία των Smashbox Studios
1990 Τα Smashbox Studios ιδρύονται από τους Dean και Davis Factor
1995 Ο Davis είναι ένας διάσημος φωτογράφος μόδας και επωνύμων, που φιλοξενεί για πρώτη φορά ένα «Photo Assistants Show» με σκοπό να αναδείξει νέα ταλέντα, μετατρέποντας έτσι τη Smashbox σε πολιτιστικό χώρο μοντέρνας κουλτούρας και εικόνας.
1996 Δημιουργούνται τα προϊόντα Smashbox. «Θέλουμε να δημιουργούμε προϊόντα μακιγιάζ που δίνουν στο σπίτι την ίδια λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στα στούντιο κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφησης» δηλώνει ο Davis.
2000 Λανσάρεται το Photo Finish Primer, το απόλυτο signature προϊόν της μάρκας. Η μοναδική του φόρμουλα είναι δημιουργημένη για να ελαχιστοποιεί τα ρετούς κατά τη διάρκεια των φωτογραφήσεων και να μην διαταράσσεται η ροή τους.
2003 Διεξάγεται τo πρώτο LA Fashion Week, που φιλοξενείται στα Smashbox Studios. Οι καλύτεροι συντάκτες μόδας όπως η Anna Wintour και ο Andre Leon Talley, αλλά και διασημότητες όπως η Charlize Theron και η Katie Holmes παρευρίσκονται στα shows.
2015 Μετά από ανακαίνιση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, τα στούντιο ανοίγουν εκ νέου. «Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που έγινε μια πλήρης μεταμόρφωση στα Smashbox Studios και μπορούμε να προσφέρουμε στους καλλιτέχνες και φωτογράφους ένα νέο και βελτιωμένο state-of the-art χώρο», δηλώνει ο Davis.
Σχετικά με τον Davis Factor, ιδρυτή της Smashbox και φωτογράφο μόδας / celebrities
Έχοντας την ομορφιά κυριολεκτικά στο DNA του και ως ένας από τους πιο περιζήτητους φωτογράφους της βιομηχανίας της μόδας, ο Davis έχει κάνει φωτογραφήσεις για επώνυμα περιοδικά, συμπεριλαμβανομένων των Allure, Harper’s Bazaar, Esquire και Vanity Fair. Η πρώτη του επαφή με τη φωτογραφία έγινε πολύ νωρίς: «Όταν ήμουν 6 χρονών, πήρα τη φωτογραφική μηχανή του μπαμπά μου και φωτογράφησα τον ίδιο με τη μητέρα μου μπροστά από τη γέφυρα Golden Gate. Αυτή ήταν η στιγμή που κατάλαβα ότι ήθελα να γίνω φωτογράφος.»
Σχετικά με τη Lori Taylor, Global Pro Lead Artist
Για περισσότερα από 20 χρόνια, η «LT» όπως την αποκαλούν στο στούντιο, προσφέρει στο χώρο του μακιγιάζ την καλλιτεχνική της μαγεία. Όταν δεν κατευθύνει τη δημιουργική ομάδα της Smashbox, παίρνει μέρος σε διοργανώσεις όπως Fashion Weeks από το Λος Άντζελες μέχρι το Τορόντο, ενώ μοιράζεται τα μυστικά ομορφιάς του studio και σε εκπομπές μεγάλων τηλεοπτικών καναλιών της Αμερικής, όπως το On Extra, The Today Show κτλ. Αγάπησε το χώρο της ομορφιάς μέσα από τη γιαγιά της: «Ήταν κυριολεκτικά ένα beauty junkie, φόραγε περούκες, βλεφαρίδες, τα πάντα. Συνήθιζα να παίζω με τη ματαιοδοξία της, αντί για κούκλες.»
www.smashbox.com #smashboxgreece