Στην παγκόσμια ελίτ των λιμανιών θέλει να βάλει τον Πειραιά η COSCO, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου της για την μετατροπή του σε πύλη εισόδου των εμπορευμάτων στην Ευρώπη. Όπως είπε χθες ο εμπορικός διευθυντής της κινεζικής εταιρείας στην Ελλάδα Τάσος Βαμβακίδης, μέχρι το τέλος του έτους ο Πειραιάς αναμένεται να γίνει το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου σε ό,τι αφορά τη διακίνηση φορτίων.
Σήμερα ο Πειραιάς είναι 3ος στη Μεσόγειο, 8ος στην Ευρώπη και 38ος στον κόσμο.
«Το ελληνικό λιμάνι προσφέρει ήδη από τις ταχύτερες υπηρεσίες στην Ευρώπη», σημείωσε ο Τάσος Βαμβακίδης, μιλώντας σε εκδήλωση για τη διεθνή έκθεση Transport-Logistics 2017. Ακόμα, τόνισε ότι μετά την ολοκλήρωση του προβλήτα 3 θα είναι το μοναδικό λιμάνι στη Μεσόγειο που θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί ταυτόχρονα πέντε γίγα-κοντέινερ, και υπογράμμισε ότι η COSCO κερδίζει διαρκώς μερίδια στα εμπορεύματα που έρχονται από την Ασία με κατεύθυνση την κεντρική Ευρώπη, αλλά και σε αυτά που εξάγονται από την Ευρώπη προς τρίτες χώρες.
Ωστόσο, ο εμπορικός διευθυντής της κινεζικής εταιρείας στην Ελλάδα δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για τους αργούς ρυθμούς του ελληνικού Δημοσίου σχετικά με την υλοποίηση κομβικών υποδομών στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με αποτέλεσμα να μην μπορεί η Ελλάδα να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που έχει στον τομέα των logistics.