Όλο και περισσότερα σχολεία της Ρωσίας δημιουργούν τμήματα εκμάθησης της νεοελληνικής γλώσσας. Μπορεί ακόμα να βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις για την εισαγωγή της νεοελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σε σχολεία της Ρωσίας, ωστόσο έχει ήδη αρχίσει η προετοιμασία των εκπαιδευτικών.
Σεμινάριο για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας, που απευθυνόταν στους δασκάλους της περιφέρειας Κράσνονταρ και Ροστόφ έγινε στο 5ο γυμνάσιο του Νοβοροσίσκ στις 17 Απριλίου.
Στο σεμινάριο έλαβαν μέρος εκπαιδευτικοί από το Γκελεντζίκ, το Νοβοροσίσκ, το Κριμσκ, το Σότσι και το Ροστόφ επί του Ντον. Υπεύθυνη του σεμιναρίου ήταν η Χρύσα Ταμίσογλου, συντονίστρια στα θέματα της ελληνικής εκπαίδευσης των χωρών της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης. Μοιράστηκε με όλους νέες καινοτόμες προτάσεις διδασκαλίας και έδωσε εμπειρικές συμβουλές που θα βοηθήσουν στην καλύτερη διεξαγωγή των μαθημάτων τους και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση της ελληνικής γλώσσας από τους μαθητές.
Η Χρύσα Ταμίσογλου (δεύτερη από αριστερά) με τις εκπαιδευτικούς
Η Χρύσα Ταμίσογλου πρότεινε επίσης να εφαρμόσουν στην πράξη μία από τις πρωτοποριακές μεθόδους διδασκαλίας πάνω στο τραγούδι του Γιώργου Ζαμπέτα «Ο πιο καλός ο μαθητής»!
Αυτό που ήθελε να αποδείξει είναι ότι μέσα από την ανάλυση και το σχολιασμό των στίχων ενός τραγουδιού μπορούν να αναπτυχθούν οι βασικές δεξιοτεχνίες επικοινωνίας των μαθητών, όπως η ανάγνωση, η ακουστική κατανόηση και η ομιλία. Αυτού του είδους η μουσική εκπαίδευση μπορεί να οδηγήσει σε μια πραγματικά εποικοδομητική συζήτηση ανάμεσα στον δάσκαλο και τους μαθητές. Οι εκπαιδευτικοί θεώρησαν πολύ χρήσιμο το σεμινάριο και συμφώνησαν να συνεχίζουν να ανταλλάζουν απόψεις στα θέματα εκπαίδευσης στο μέλλον μέσω των κοινωνικών δικτύων. Παρών στο σεμινάριο ήταν και ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στο Νοβοροσίσκ, Φραγκίσκος Κωστελλένος.