Με κεντρικό σύνθημα «Ξεμπερδεύουμε με το παλιό. Κερδίζουμε το αύριο» ξεκινά η προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ, ενόψει της αναμέτρησης της 20ής Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με κύκλους της Κουμουνδούρου, η καμπάνια έχει τρεις στόχους, με κυριότερο το δίπολο του χθες με το αύριο που συγκινεί τους νέους αλλά και τους ψηφοφόρους που είχαν ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ και τώρα είναι αναποφάσιστοι.
Πρώτος στόχος είναι να αναδείξει το κυβερνητικό έργο που υλοποιήθηκε «μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες τους προηγούμενους 7 μήνες».
Δεύτερον, να προβάλλει το πλεονέκτημα του ΣΥΡΙΖΑ που είναι η αποφασιστική διαπραγματευτική στάση, τόσο στο προηγούμενο διάστημα, όσο και στο μέλλον, στα διάφορα στάδια υλοποίησης της συμφωνίας και τρίτον να «αναδείξει τους άξονες του κυβερνητικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ» και, κυρίως, την κεντρική αντίληψη που τους συνδέει, δηλαδή τη σύγκρουση με τα μεγάλα συμφέροντα και τη διαπλοκή, τη στήριξη των πιο αδύναμων και την προώθηση ουσιαστικών θεσμικών αλλαγών για τη διαφάνεια και τη δημοκρατία.
Το δημιουργικό κομμάτι της καμπάνιας, που υλοποιείται από την ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ και είναι χαμηλού κόστους, βασίζεται σε απλούς καθημερινούς ανθρώπους ενώ θα συμπεριλαμβάνει και στοχευμένα μηνύματα για ειδικές κοινωνικές κατηγορίες.
Σήμερα δόθηκαν στη δημοσιότητα τα τρία πρώτα τηλεοπτικά σποτ του κόμματος ενόψει της εκλογικής αναμέτρησης.