Την επέκταση της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online» στην Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες, τα νησιά του Ιονίου, τη Μακεδονία, τα Δωδεκάνησα και την Αττική ανακοίνωσε σήμερα η Google.
Η πρωτοβουλία αυτή, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ (Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), ξεκίνησε στις αρχές Σεπτεμβρίου στην Κρήτη, όπου περισσότερες από 650 τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία προκειμένου να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων στην Ελλάδα προέρχεται μέσω του ίντερνετ, λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ το χρησιμοποιούν για τα ταξίδια τους, καθίσταται σαφής η αναγκαιότητα ενίσχυσης της δράσης.
Έτσι λοιπόν τώρα οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις αναζήτησης των βασικών τουριστικών αγορών της Ελλάδας αλλά και του κάθε επιμέρους προορισμού, καθώς επίσης και για τις βέλτιστες τεχνικές που αφορούν τη διαδικτυακή τους παρουσία.