Πώς ο ιντερνετικός κολοσσός ετοιμάζεται να… απογειώσει τουριστικά την Ελλάδα.
Για να κολυμπήσεις στο Ναυάγιο στη Ζάκυνθο; Για να δεις το ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη; Για να επισκεφθείς την Κνωσσό; Για να θαυμάσεις από κοντά τα επιβλητικά Μετέωρα; Εάν είσαι ξένος και θέλεις να επισκεφθείς για οποιονδήποτε λόγο την Ελλάδα ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα σου έρθει στο μυαλό να κάνεις; Μα φυσικά να ψάξεις στο Google όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Κάπως έτσι σκέφτηκαν στο υπουργείο Πολιτισμού, στον ΕΟΤ και στον Σύνδεσμο Τουριστικών Επιχειρήσεων και πλησίασαν τον κολοσσό του διαδικτύου. Έτσι η Google ανακοίνωσε σήμερα την καμπάνια «Grow Greek Tourism Online» που έχει στόχο την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού. Και πώς θα γίνει αυτό; Παρέχοντας στις τουριστικές επιχειρήσεις τα απαραίτητα εργαλεία ώστε ο κόσμος από το εξωτερικό να φτάνει «διαδικτυακά» στην Ελλάδα πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το πέρας της επίσημης καλοκαιρινής περιόδου.
Παρόλο που οι online αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, οι 7 στους 10 μάς γνωρίζουν ως καλοκαιρινό προορισμό αφού οι αφίξεις γίνονται κυρίως μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου.
Διακοπές εκτός σεζόν δια του διαδικτύου
Αυτό θέλει να αλλάξει η Google. Να μάθει τις τουριστικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν βασικά εργαλεία όπως το Google My Business και το Google AdWords, προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός της τουριστικής σεζόν.
Η πρωτοβουλία θα εγκαινιαστεί στην Κρήτη τον Σεπτέμβριο με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015. Η Google θα οργανώσει εκδηλώσεις στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις φθινοπωρινές τους προσφορές.
Τμήμα σύνταξης pontos-news.gr