Στην εναρκτήρια περίοδο οι οδηγοί χρησιμοποίησαν αποκλειστικά την πιο σκληρή γόμα ελαστικών, με τον Τζένσον Μπάτον να γράφει τον κορυφαίο χρόνο στο 1:34.507.
Ακολούθησε ο Λιούις Χάμιλτον σε απόσταση δύο δεκάτων του δευτερολέπτου, ενώ λίγο πιο πίσω βρέθηκε ο Μαρκ Ουέμπερ.
Στις θέσεις 3-4 βρέθηκαν οι δύο Mercedes, μπροστά από τους Καμούι Κομπαγιάσι, Φελίπε Μάσα και τις δύο Force India.
Στο απογευματινό σκέλος οι οδηγοί έβαλαν στα μονοθέσιά τους και τη μαλακή γόμα, με αποτέλεσμα οι χρόνοι να πέσουν σημαντικά.
Ο κορυφαίος όλων ήταν του Ουέμπερ στο 1:32.493, με τον Χάμιλτον να μένει δύο δέκατα πίσω, στη δεύτερη θέση.
Τρίτος ταχύτερος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, με τέταρτο τον Νίκο Χούλκενμπεργκ και πέμπτο τον Φερνάντο Αλόνσο.
Σε αυτό το 90λεπτο σημειώθηκαν αρκετά περιστατικά, σημαντικότερο αυτό του Πολ ντι Ρέστα, ο οποίος βγήκε στη στροφή Spoon και κατέληξε στις μπαριέρες, προκαλώντας κόκκινη σημαία. Εξοδο στο ίδιο σημείο είχε αργότερα και ο Μίκαελ Σουμάχερ, χωρίς περαιτέρω συνέπειες.
Προς το τέλος ο Βιτάλι Πετρόφ είδε την πίσω αεροτομή του μονοθεσίου να φεύγει από τη θέση της και την Caterham του να καταλήγει εκτός πίστας.
Τέλος ο Κίμι Ράικονεν έχασε ένα αρκετά μεγάλο μέρος της διαδικασίας, εξαιτίας μιας βλάβης στο KERS.
Πηγή:sport.gr